Styrelse

Josef Lagergren

Kontaktinformation:

styrelsen@karlavagnen34.se

Styrelsens uppgift är i första hand att förvalta medlemmarnas ekonomiska intressen så att du och alla andra i föreningen upplever boendet på ett positivt sätt.

Gemensamt har vi en uppgift att ta ansvaret för att allt som vi anser viktigt fungerar bra. Som grund för gemenskapen har vi våra stadgar och regler. Där klargörs vilka rättigheter och skyldigheter vi har som medlemmar i en bostadsrättsförening. Vidare framgår i stadgarna vad du som enskild medlem har ansvaret för i din lägenhet respektive det som föreningen åtar sig att gemensamt förvalta. En av de viktigaste frågorna vi har tillsammans är att ha en bra dialog för att gemensamt kunna utveckla våra värden och trivseln. Föreningsstämman är givetvis ett forum men det räcker inte utan vi behöver flera olika möjligheter.

Vår hemsida är ett sätt för styrelsen att föra ut information kring aktuella frågor. Där finns också föreningens stadgar. Alla är delaktiga i ansvaret, varje enskild medlem och de medlemmar som åtagit sig ett uppdrag, att hela tiden försöka kommunicera på ett konstruktivt sätt när vi vill åstadkomma något eller när problem uppstår. Detta är också viktigt när vi vill göra något tillsammans för att ha roligt.

På hemsidan hittar du det mesta du behöver veta om föreningen, våra valda förvaltare och om huset som är vår gemensamma egendom. Ta gärna kontakt med styrelsen om du vill veta mer eller har frågor. Gärna genom att skicka mejl till styrelsen eller via vår postlåda på nb

Frågor som berör alla boende generellt tas upp direkt med styrelsen, övriga frågor med förvaltaren. Obs! Felanmälningar ska i första hand göras till vår förvaltare och inte till styrelsen direkt.